• (Android) Guns of Glory: The Iron Mask kodeerib palju punkte

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Guns of Glory: The Iron Mask ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Guns of Glory: The Iron Mask IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodeerib palju punkte ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Guns of Glory: The Iron Mask 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Mulle meeldib, kui teil on kannatlikkust, saate selle mänguga suurepäraselt aega veeta. Kuid selleks, et edu saavutada, on vaja korralikku rahasummat. Nagu päriselus, lõhe hea ja halva vahel aina suureneb.

    Mäng on tasuta allalaaditav ..aga kui sa tahad midagi saavutada, siis on sul vaja raha .raha .raha...ka klientide tugi on mõttetu asi, kuna nad ei vastuta halbade tõrgete eest. Küsige ekraanipilte, millest pole abi ei mängijale ega neile. Ma ei laadiks seda mängu alla ja soovisin, et ma poleks seda teinud.Totally abitu klienditeenindus ignoreerib kõiki mänguvigu, mis nende lõpus on põhjustatud, ärge seda mängu mängige.

    Guns of Glory: Topeng Besi Strategi mifz

    Kiire kleepimine mängusiseselt kuni tugeva hoidmise tasemeni 18. Pärast seda on hoone uuendamine valus. Aga mäng on nauditav. Minusugustele tasuta kahe mänguga inimestele, kes tahavad igaveseks farmi teha, et valmistada 1 mänguvalvuri varustus. Mängu lõpptoodete languse määr on kohutavalt madal.

    월드 크래프트 : 블록 온라인 게임 어드벤처 pot

    Uus värskendus lõi mu mängu täielikult sassi. Enne värskenduse avaldamist veenduge, et kõik toimiks. Teataksin sellest mängusiseselt, kuid uue värskendusega on see võimatu. Enamus mängust ei näe, igal pool on mustad ruudud.

    Igavene jõupuudutaja õudusunenägu, mis ei lõpe. Kas nüüd on vaja ka kaanonite laadimiseks VÄGA PIKAD kraanid? see on piinamine. Just siis, kui ma arvasin, et mind ei saa enam armetumaks teha, ei ole ma kindel, et kogu võltsitud jõuga koputades ON MÄNGU. Mulle ei saanud MAKSTA selle eest, et mul kästakse siin koputada ja tegelased praagivad minuteid iga puudutuse eest, mida järgin. Ma pole teie mängust midagi õppinud, välja arvatud see, et see ei lase mul seda mängida, üritades mind mõne igava loo ja halva õpetusega lämmatada. mul on igav.

    Ma ei saa oma lossist välja ilma, et see sulguks

    Mängu on raske koguda ressursse, et uuendada, kui jõuad tasemele 27 ja kõrgemale. Ma pole saanud lossi uuendada peaaegu aasta, võib-olla kauem. Edu kõigile, kellele meeldivad kiired ja lihtsad versiooniuuendused. See mäng nõuab krediitkaart iganädalaselt

    Olen nüüdseks GOG-i mänginud peaaegu 2 aastat. See on 100% p2w mäng. Nad kasutavad kasiinode manipuleerimise taktikat, et teid meelitada ja sõltuvusse tekitada. Nüüd on üha enam mängu elemente puhas hasartmäng. Langusmäärad on imelikud. Lõhe f2p ja kulutajate vahel on tohutu. Nad vabastavad uusi kuluartikleid iga 2 nädala tagant, sageli mitu korda. Täiendused, mis suurendavad statistikat, avaldatakse kord kuus ja selle kajastamiseks preemiaid ei värskendata. Kogukond on hämmastav ja miks ma ikkagi mängin

    Mitmetahuline mäng ja nad muudkui täiustavad seda, kuid mõnikord rüüstavad teid siiski võimsamad mängijad.

    Ma tegin ülesannete loendi preemia, kuid sellel polnud ülesande täitmiseks piisavalt taset. See nõuab 20. taset, aga 20 tase kadus, kui sinna jõudsin. Selline aja raiskamine! Offertoro poolt.

    Guns of Glory: The Iron Mask কৌশল ppjd

    Peab selgitama selgemalt, mulle ei meeldi, kuidas te vajate oma liitu, et aidata teil nii paljudest väljakutsetest üle saada ja nad lihtsalt ignoreerivad teid, nad ei aita algajaid

    Kui teenite rahakotisõdalasi, kaotate selle mängu moodustavad mängijad – väikesed mängijad.

    Ilma sularaha kassasse panemata on raske sammu pidada. Liituge uute serveritega. Sa ei saa hakkama, kui võtad vanema. nad jätkavad goulide kallal töötamist. Minigamezi värskendamine. Läheb aina paremaks, paremaks.

    Vale reklaam

    Pärast tänast versiooniuuendust on probleeme seadme salvestusruumiga, kuid telefonis on piisavalt salvestusruumi, seega ei saa mängida.

    GOG on lõbus mäng ja hoiab teid tõesti hõivatud. Sa suhtled inimestega üle kogu maailma. Mis puutub arendajasse, siis inimene ei saa teda palju. Abi paludes kipud alati võitlema ja siis ei jõua ikka kuhugi. Kui klienditeenindus oleks samaväärne, ütleksin, et see mäng võib olla 5 tärni. Isegi kui kulutate mängule raha, ei kuula nad teie probleeme ega lahenda kunagi. Tõesti kahju, sest olen seda mängu mänginud juba 3 aastat.

    Hea mäng ajaveetmiseks, kui see on see, mida soovid... Palju sündmusi ja ülesandeid, mida iga päev täita. Parim olla aktiivses liidus, sest enamik üritusi nõuab meeskonnatööd. Kuid igas liidus on alati nii sõdalasi kui ka põllumehi, nii et otsustate, kelleks soovite saada ja nautida kõige rohkem. Mäng palub kasvamiseks raha kulutada, aga päris kena saab ka sentigi kulutamata...

    Guns of Glory Estrategia dvdg

    Ma ei jõua selle mänguga kuhugi iga kord, kui lahkun oma lossist koos ressurssidega või liidu üritustel võistlemiseks, mu mäng lülitub välja ja laaditakse uuesti Olen proovinud selle desinstallida ja uuesti alla laadida, teeb ikka sama asja, ainus asi, mida teha jääb on see lõplikult desinstallida

    Mängu kasvamine muutus uutel mängijatel raskemaks. Tundub, et sellest on saamas tasuline mäng. Jääb ootama ja vaatama

    Mängude võitmise eest tasuta tasuta, kuid siiski korralik ajakulu. Keskpärane klienditugi. Liiga palju uusi versiooniuuendusi, mis kõik seavad teid raha kulutama või lõpetama, sest te ei suuda enam kaugeltki konkureerida mängijate mängimise eest makstava tasuga ja kui mõned hinnasildid ulatuvad 100 naela, euro või USA dollarini. See on naeruväärne ja ebamõistlik.

    Hiljutine muudatus, mis muudab mänguala päevavalgusest pimedaks iga 30 minuti järel, muutis mängimise palju raskemaks ja palju vähem nauditavaks

    See mäng on üles seatud tohutu raha haaramiseks. Ainus viis edasipääsuks on visata mängu sõna otseses mõttes varandus. Mängu ja mängu tõrgete tõttu võivad teised mängijad võtta asju, mille eest maksate. Ka mängu tugipersonal suhtub teiesse lugupidavalt ja järgib skripti halvemini kui telefonimüüjad.

    Kokkuvõttes on see lõbus mäng. Kahjuks tunnen, et saan tõesti ainult nii öelda, sest ma ei ole vaba mängima indiviid. Kui ma oleksin ftp vaatenurgast, oleksin suure tõenäosusega liikunud teise mängu juurde. Meisterlikult kujundatud terve rahavoo loomiseks, oleks minu ainus palve: palun lasta dollariarvel veidi pikemaks venida.

    Olen mänginud aastaid ja kuni viimase värskenduseni pole olnud probleeme sisselogimisega. Ma pole nädal aega saanud sisse logida. Tundub, et paljudel teistel on sama probleem. Ma küsin kättemaksu... kui saan kunagi oma kontole tagasi pääseda.

    Hea mäng, hea varustus üritustel tähendab, et peate kulutama, kuna sündmused ei ole võrdsed ja suured mängijad saavad parimaid auhindu ja jõuavad palju kiiremini, mis tähendab, et kulutate palju või jääte maha

    Mäng jookseb ikka ja jälle kokku. Kuidas peaksite oma lossis klõpsama nuppu Abi ja tugi, kui mäng ei laadita? Keegi peab probleemiga tegelema. Kulutage raha mängule, millele te ei pääse!

    Muutke kontosid ja enamikul juhtudel kuvatakse peegeldusviga!!!

    Väga kallis mäng!!! Mängin 10-12 tundi päevas!! Mõnikord rohkem! Plussid, see on lõbus ja saate kohtuda huvitavate inimestega kogu maailmast. Miinused, et võistlemine nõuab tõsist raha ja aega!! Samuti on mõned tähed punaselt raskesti loetavad ja klienditugi puudub või on vähe!! Kui teil on seda, mida paljud nimetavad rouge-mängijaks, ei tee gog abiks vähe!

    Tippmängijad on kulutanud üle 300 000 dollari "võistlemiseks" sellel digitaalsel lahinguväljal, kus saate oma ego silitada, kutsudes oma kaasmusketärid duellile virtuaalse rahakotipatsiga üle näo. Ülejäänud mäng = loot box kasiino. Ma ei soovi oma kinnisvara abikeskuse kaudu edasist tagasisidet ega konstruktiivset kriitikat anda, sest seda mängu ei saa lunastada. Nii et palun, kui otsustate midagi arendusmeeskonnale edasi anda, siis olgu see nii: te olete ahne kamp!!!

    Olen pidanud oma arvustust muutma, kuna mängul on palju värskendusi, mis maksavad mängijate taskusse, ja mõnel sündmusel on ka palju aegunud preemiaid

    Mis vigadega on. Värskendasin versioonile 7.6 ja nüüd ei pääse ma mängule juurde. Ta ütleb pidevalt, et võrgu viga. Võtsin ühendust oma teenusepakkujaga, kes ütles, et minu võrk on korras. Mis siis toimub. Olen kulutanud sellele mängule väikese varanduse. Tahaksin, et see rike lahendataks, et saaksin mängimist jätkata. Absoluutne nali, et sa said ainult 1 tärni, sest ei saanud sulle miinus 5 anda

    See on lõbus mäng. Kuid kui soovite võistelda, peate olema valmis raha kulutama.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :